قیمت دستگاه فتوکپی کانن 7105
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه فتوکپی کانن 7105

قیمت دستگاه کپی کانن 7105 با توجه به بالا رده بودن و کارایی بسیار عالی این دستگاه، سبب جلب شدن توجه بسیاری از مشتریان شده است.

دستگاه فتوکپی کانون مدل 7105 پا را فراتر از صرفا یک ماشین کپی بودن گذاشته است. تکنولوژی MEAP کانون یا به طور دقیق تر، سکوی جاسازی شده برنامه چندمنظوره، یک مهندسی کم نظیر است. این برنامه که مبتنی بر جاوا می باشد با فراهم آوردن یک محیط کاربرپسند و منحصر به فرد، به اپراتور دستگاه اجازه می دهد تا بدون نیاز به رایانه جداگانه، بسیاری از برنامه های جاسازی شده (Embedded) را اجرا کند.

اجرا کردن برخی برنامه ها از روی کنترل پنل خود دستگاه و بدون نیاز به اتصال به هیچ وسیله دیگری، گام بسیار بزرگی در اتصال ماشین های شبکه شما به یکدیگر است. پس از شکل گیری چنین اتصالاتی شما به راحتی متوجه رنگ گرفتن مفهوم اتحاد را بین اجزا سیستم شبکه خود خواهید دید. اتحادی که نقش در زیربنای شبکه شما دارد و تنها هدف آن افزایش کارایی است.

فتوکپی کانن مدل 7105 یکی از گزینه هایی است که برای کارهای مقیاس صنعتی بسیار استفاده می شود. مراکز اصلی تکثیرات شرکت های بزرگ، مراکز توزیع کتب و جزوات، اداراتی با جریان کاری بدون استراحت و... همگی حداقل یک دستگاه فتوکپی صنعتی دارند. این موضوع را می توان از اندازه و پیکری بندی 7105 نیز متوجه شد.

سینی های دستگاه قابلیت نگهداری 7850 برگ کاغذ را دارند. حتی برای مدت طولانی تری نسبت به دستگاه های مشابه. سرعت بسیار بالای کپی و اسکن 105 برگ بر دقیقه و همچنین توان کار کردن به اندازه یکصد هزار برگ کاغذ در هر ماه نیز اعدادی هستند که همگی نشان دهنده پتانسیل بالای این فتوکپی می باشند.

همچنین امکان اضافه کردن آپشن هایی همچون سیستم تغذیه خودکار اسناد (ADF)، یا فینیشر و سورتر، دست شما را برای انتخاب مناسب ترین پیکر بندی بازتر می گذارد. بعلاوه شما می توانید قیمت دستگاه فتوکپی مدل کانن 7105 را به قیمت استوک نیز خریداری کنید و در هزینه پرداختی دستگاه خود نیز صرفه جویی کنید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: